Sajnos legjobb szándékunk és elővigyázatosságunk ellenére is előfordul, hogy az út során, az átrakodás és egyéb logisztikai tevékenységek során megsérül a szállító karton. Kérjük, hogy a csomagok átvételekor mindig ellenőrizd, a szállító karton épségét. Amennyiben sérült a csomag kérjük, hogy a kézbesítő futárnak ezt jelezd. A csomag felbontását biztosan nem fogja megvárni és erre nem is kötelezhető, de ha a csomagolás sérülését már feljegyezte, akkor a későbbiekben, ha esetleg a tartalom is sérült, ez alapján már megindítható egy kártérítési folyamat. Ennek hiányában azonban a csomag sértetlennek minősül átvételkor és a kártérítés lehetősége már nem áll fenn.
Amennyiben a csomag tartalma sérült a káresemény jelzésére 3 nap áll rendelkezésedre, ezt követően a kártérítés igény jogvesztéssel jár.
Sérült termék esetén keresd kérjük ügyfélszolgálatunkat, akik el fogják kérni tőled a szükséges információkat a kártérítés megindításához. Csereterméket csak abban az esetben tudunk biztosítani, amennyiben a csomag sérülése jelezve lett a futárnak és a kártérítés megindítható. Az erről szóló nyilatkozatot a futárszolgálattól fogjuk bekérni.
Hozzászólások
0 hozzászólás
A cikkhez nem írhatók újabb hozzászólások.