A csomagolásra váró rendeléseket raktárunk beérkezési, illetve logisztikai szempontból rangsorolt sorrendben dolgozza fel, azonban nem egyesével, hanem több rendelést egyszerre kezdünk el feldolgozni, hogy minél több vásárlónkat tudjuk kiszolgálni.
Ez alól kivételt jelentenek azok a megrendelések amelyek "Expressz szolgáltatás" megrendelésével érkeznek hozzánk. Ezek a rendelések a feldolgozási folyamatban előnyt élveznek a többi rendeléssel szemben és kiemelten kezelve a lehető leghamarabb, néhány órán belül becsomagoljuk és átadjuk a futárszolgálatnak, illetve átvehető lesz személyes ügyfélszolgálatunkon.
A rendelésed aktuális állapotáról Telefonos menürendszerünkben, illetve felhasználói fiókodban a Korábbi rendeléseim menüpontban kérhetsz információt. Ha azt látod, hogy csomagolásra vár státuszban van a rendelésed az azt jelenti, hogy a legjobb helyen van és kollégáink már dolgoznak rajta. Bizony kicsit csalóka a megnevezés, de ebben a fázisban már elkezdik a termékek összeszedését és csomagolását, ellenőrzését.
Ennél a státusznál ügyfélszolgálatunk már csak korlátozottan tud közreműködni az esetleges módosítási kérésekben, illetve rendelés lemondásokban. Raktárunkban dolgozó kollégáink gőzerővel azon ügyködnek, hogy a rendelést mihamarabb összecsomagolják. Ha már elkezdték a termékek összeválogatását, sajnos a legjobb szándékunk ellenére sem avatkozhatunk bele a megkezdett folyamatokba.
Ne felejtsd el, hogy azt ígértük, hogy gyorsan megkapod a csomagot így érthető, hogy a szorgos munkatársak nem lazsálnak, komolyan veszik a megbízást.
Tipp
Megrendelés véglegesítése és elküldése előtt gondold át, hogy szükséged lehet-e még másra is. Illetve ellenőrizd a kosaradban lévő termékeket illetve a szálljtási és számlázási címet is a megrendelős elküldése gombra történő kattintás előtt az összesítő oldalon.
Hozzászólások
0 hozzászólás
A cikkhez nem írhatók újabb hozzászólások.