Sajnos legnagyobb igyekezetünk ellenére is előfordulhat, hogy hiba csúszik a gépezetbe és valamiért kimarad egy termék a csomagodból. Semmi pánik, segítünk!
A regisztrált fiókodba bejelentkezve egy Hibajelzést kell küldened űrlapon keresztül. Itt jelezheted ügyfélszolgálatunk felé a problémát a leggyorsabban.
Válaszd az alábbi opciókat és kattints a tovább gombra:
- Hiányzik egy termék a rendelésemből
- Válaszd ki a megrendelés számát
- Jelöld meg a hiányzó termék darabszámát
- Jelöld meg, hogy mit szeretnél megoldásként választani
A jelzés beérkezését követően kollégáink egy gyors ellenőrzést hajtanak végre a készleten és a preferált megoldási javaslatnak megfelelően járnak el. Az ügyintézés során végig tájékoztatni fogunk, illetve felkeresünk, ha további egyeztetésre van szükség.
Mennyi ideig tart az ügyintézés?
1-2 munkanap alatt megoldjuk a problémát. Igyekszünk gyorsan segíteni.
Mennyi időn belül kapom meg a hiányzó terméket?
Ez a futárszolgálaton is múlik, általában 1-2 nap a szállítás, szóval az ügyintézéssel együtt nagyjából 1-3 nap alatt megkapod a pótlást.
Ha már nincs szükségem a hiányzó termékre visszakérhetem az árát?
Természetesen ez az opció is fennáll a számodra az űrlap kitöltésekor. Ilyenkor vagy a fizetéskor használt kártyára illetve számlaszámra térítjük vissza a pénzt, vagy ha utánvéttel fizettél, akkor egy bankszámla számot fogunk kérni az űrlapon.
Meddig jelezhetem a problémát?
3 napig tudod jelezni az űrlapon a termékhiányt. Ezt követően e-mailben jelezheted, ha kimaradt valami a csomagból.
A panaszokat természetesen ezt követően is kivizsgáljuk, azonban sokkal szigorúbb elbírálás alá fognak esni. A mennyiben a készlet visszajelzésünk visszaigazolja a hibát, természetesen pótolni fogjuk a hiányt.
Kérhetek más terméket is a hiányzó helyett?
Nem, erre sajnos nincs lehetőséged, mivel a hiányzó terméket kiszámláztuk számodra. Azt a terméket kell pótolnunk, ami a számlán szerepel.
A pótlással együtt tudok még rendelni más terméket is?
A termék pótlása panaszügyintézés alá tartozik, míg a megrendelés vásárlásnak minősül, így a kettő együtt nem hajtható végre. Amennyiben más terméket is szeretnél rendelni, ezekhez új megrendelés leadása szükséges.
Hozzászólások
0 hozzászólás
A cikkhez nem írhatók újabb hozzászólások.