Bankkártyás fizetés választása esetén, amennyiben a fizetés valamilyen oknál fogva meghiúsul, vagy megszakítod a fizetést, a rögzített rendelésed adatlapján van lehetőséged módosítani 2 napig a fizetési módot, vagy pedig újra megpróbláhatod kifizetni bankkártyával a rendelésedet.
Ha már elhagytad a rendelésed oldalát, ITT tudsz visszatérni a rendeléseid listájához. A listában az Állapot oszlopban a "Fizetésre vár" státuszt keresd, ez jelöli azt, hogy rendelésed még nem került véglegesített állapotba. Fontos, hogy 2 nap után, ha nem történik meg a módosítás a rendelésed automatikusan törlődik, ezért érdemes minél hamarabb korrigálni a fizetési módot. A rendelést a "Megnéz" gombra kattintva nyithatod meg.
A rendelés adatlapján láthatod a rendelés aktuális állapotát és státuszát. Ha lejjebb görgetsz, akkor lehetőséget találsz a fizetési mód megváltoztatására.
A fizetési módoknál minden fizetési mód rendelkezésedre áll újból, amelyet korábban is felajánlottunk a rendelés leadásakor. Illetve tájékoztatunk a fizetési módhoz kapcsolódó esetleges többletköltségről.
A választott fizetési mód megjelölésével és a "Tovább a pénztárhoz" gomb megnyomásával módosíthatod a fizetési módot.
A rendelésről fizetési emlékeztetőt küldünk a rendelés beérkezését követően félórával. Amennyiben a módosítást már elvégezted, nincs további teendőd. Kérjük, hogy ezt a levelünket hagyd figyelmen kívül.
Kapok újabb e-mailt módosítás után a rendelésemről?
Nem fogsz kapni újabb tételes visszaigazolást a rendelés feladása előtt, azonban a rendelés adatlapján mindig a friss és aktuális állapotod fogod látni. Tehát hiteles információt oldalunkon találsz a rendelés aktuális állapotáról. Amennyiben banki átutalásra történt a módosítás, a bankszámlaszámot emailben fogjuk elküldeni.
Mégsem a választott fizetési módot szeretném, de már elküldtem a módosítást. Meg tudom még változtatni?
Sajnos erre már nincs lehetőség. A véglegesített fizetési módon változtatni már nem tudunk.
Hozzászólások
0 hozzászólás
A cikkhez nem írhatók újabb hozzászólások.