Hibás temékkel kapcsolatos panaszod ezen a felületen tudod bejelenteni: https://www.jateknet.hu/visszakuldes
Amennyiben az átvételt követő 14 napon belül jelzed a problémát a termék javításán vagy cseréjén kívül a pénzvisszafizetést is választhatod opcióként elállási jogoddal élve.
A 14 napos határidő leteltét követően azonban már csak javítást, vagy cserét igényelhetsz szavatossági jogként. Jótállással rendelkező termék esetén, a jótállási jegyet a számla mellékleteként küldjük, ezt érdemes kinyomtatnod.
A bejelentéskor egy rövid hibaleírást fogunk kérni, illetve egy pár másodperces videót a hibajelenségről, amit könnyedén elkészíthetsz mobiltelefonnal és fel is tölthetsz a felületre csatolmányként.
Kollégáink a bejelentést követően megvizsgálják a és kiválasztják a számodra legkedvezőbb megoldási módot. Megalapozott hibajelzés esetén, amennyiben a termék elszállítása szükségessé válik futárt küldünk a hibás játékért. Az ezzel kapcsolatos egyeztetés miatt mindenképpen keresni fognak telefonon, vagy e-mailben.
Kapcsolódó kérdések:
Mi a szavatossági jogom?
Minden megvásárolt termékre 2 év szavatosság vonatkozik. Erről bővebb tájékoztatást ÁSZF-ünkben, illetve annak mellékeltében olvashatsz.
Hogyan kapom vissza a termék árát?
Amennyiben pénz visszafizetésben állapodunk meg, a termék árát vagy az előre fizetéskor használt bankkártyára, illetve bankszámára térítjük vissza, vagy pedig egy megadott bankszámára.
Hogyan történhet meg, hogy hibás terméket küldenek?
Minden termék közvetlenül a gyártótól/forgalmazótól érkezik hozzánk, zárt, bontatlan csomagolásban. Vásárlóink számára bontatlanul kipróbálás nélkül továbbítjuk a játékokat. Hiszen senki nem szeretné, hogy egy bontott játékot kelljen átadni a csemetének. Ezért sajnos előfordulhat, hogy a gyártószalagról hibásan kerül forgalomba a játék és ez csak a végfelhasználónál derül ki. Szerencsére ez rendkívül ritkán fordul elő.
Nekem kell visszaküldenem a hibásan kapott játékot?
Természetesen nem, ez a mi feladatunk, viszont ehhez szükséges a visszaküldési kérelem kitöltése. Vannak esetek, amikor ugyanis nincs is szükség az elszállításra, és távolról is megállapítható a probléma.
Nem szeretném kitölteni az űrlapot és nem küldök videót
Ebben az esetben megkérünk, hogy saját költségeden küldd vissza a játékot a amennyiben a bevizsgálás során bebizonyosodik a gyári hiba, a szállítási költség bizonylatának ellenében megtérítjük a szállítási költséget.
Mi történik, ha a hibásként visszaküldött termékről kiderül, hogy mégsem hibás?
Ebben az esetben a játékot visszaküldjük és utánvét formájában meg kell térítened a termék szállításának oda-vissza szállítását is. Ezt elkerülendő kérjük, hogy mindig alaposan tanulmányozd át a játék használati utasítását és az elemcserénél is körültekintően járj el. Mindig csak új, egyforma és nem újratölthető elemekkel használd a játékokat. Ha nem így történik, akkor az nem rendeletetésszerű használatnak minősül és nem érvényesíthető a szavatossági jog, a játékot nem fogjuk tudni kicserélni.
Hozzászólások
0 hozzászólás
A cikkhez nem írhatók újabb hozzászólások.