Minden általunk értékesített termékre 2 év szavatosság vonatkozik. Tartós fogyasztási cikk esetén pedig a jogszabályban meghatározott jótállási idő. Jótállás esetén a számla mellékleteként megküldtük a jótállási jegyet is, amelyen a jótállási idő feltüntetésre kerül.
Ennek megfelelően a hibás termék bejelentéséhez a szavatossági, vagy jótállási idő végéig nem kell mást tenned, mint kitöltened egy visszaküldési kérelmet.
Visszaküldési kérelem kitöltéséhez segítség.
A kérelem kitöltése csak bejelentkezett felhasználók számára lehetséges. Bejelentkezéshez kérhetsz jelszó emlékeztetőt is, ha esetleg már régen jártál nálunk.
A kérelem kitöltésével miden szükséges adatot bekérnek a probléma kezeléséhez a kollégáinknak így gördülékeny és hatékony ügyintézés során a lehető leggyorsabban segíthetünk a probléma megoldásában. Ennek hiányában az ügyintézés hosszabb és több levélváltást igényel.
Miért érdemes kitöltened a visszaküldési kérelmet?
Mert így minden az ügyintézéshez fontos információt megkapunk első körben, ami jelentősen felgyorsítja az ügyintézést. Illetve a rendelkezésünkre álló adatok alapján futárt is tudunk küldeni a hibás játékért.
Ha nem tudom, vagy nem szeretném kitölteni a visszaküldési kérelmet. Akkor nem is tudom visszaküldeni a játékot?
Természetesen visszaküldheted a hibás terméket a visszaküldési kérelem kitöltése nélkül is, azonban ez megnehezíti a dolgunkat és valamivel hosszabb lesz az ügyintézés, hiszen minden számunkra fontos információt külön, több körben tudunk csak bekérni az egyeztetés során. Illetve futárt sincs módunkban küldeni ebben az esetben a termékért. A visszaküldés költségét utólag térítjük meg. A visszaküldési címet e-mailben tudod egyeztetni kollégáinkkal az info@jateknet.hu címen.
Miért kell elemet cserélnem, ha gyárilag volt benne hibás az elem?
A játékok egy része a kipróbáláshoz, első használatba vételhez tartalmazzák az elemet, azonban ezek az elemek a gyártó sorról lekerülve folyamatosan merülnek míg a végfelhasználóhoz érnek. Az elemekre a játék szavatossága nem vonatkozik, az csak a játék elvárható gyártói tulajdonságaira, hibás működésére értendő. Ha kicseréled az elemet és akkor sem működik megfelelően a játék, akkor már jogos a szavatossági igényed.
Mire nem vonatkozik a szavatosság?
Törésre, elemi kárra, nem rendeltetésszerű használatból eredő sérülésre nem vonatkozik a szavatosság. Továbbá olyan elhanyagolható, jelentéktelen hibákra, amelyek a használatot nem befolyásolják, pl. árnyalatbeli színeltérések, apró karcok a felületen.
Miért kell videót feltöltenem?
Mert így láthatjuk is a jelzett problémát és könnyen lehet hogy távolról is tudunk segíteni a megfelelő beüzemelésben, hibaelhárításban. Továbbá nem minden termék esetében szükséges a termék elszállítása, így egyszerűen szemre vételezhetjük mi is a hibát. A videót később bármikor törölheted, illetve mi sem tároljuk hosszú ideig. Ha az ügyintézés lezárult, már nincs rá szükségünk.
Ha nem szeretném kitölteni a kérelmet, milyen más lehetőségem van?
Csak valóban hibás termék esetén kell elszállításról gondoskodnunk, aminek megállapítása a kérelemhez csatolt fotó, illetve videó nélkül nem lehetséges. Mivel nem tudjuk másként felmérni a problémát, ezért neked kell visszaküldened a terméket, hogy láthassuk mi is. Ezt megteheted személyes ügyfélszolgálatunkon, illetve postai úton, csomagküldéssel. A csomag megérkezése után, ha megállapításra került, hogy valóban szavatossági, vagy jótállási problémáról van szó, akkor utólagosan megtérítjük neked a visszaküldés költségét a feladási bizonylat/számla alapján.
Hozzászólások
0 hozzászólás
A cikkhez nem írhatók újabb hozzászólások.