A rendelésed kézhezvételéről azonnal küldünk visszaigazolást, amint leadtad a rendelést. Ha ez a visszaigazolás nem érkezik meg az e-mail címedre, akkor kérjük, hogy ellenőrizd az alábbiakat.
Túl erős a Spam szűrő
Ellenőrizned kell, hogy a levelező fiókodba nem érkezet-e levelünk a kéretlen levelek, a reklám levelek vagy spam levelek közé. A megnevezés a használt szolgáltatótól függően változhat, ezért ennél pontosabb segítséget nem tudunk adni. Általában van lehetőség az e-mailek feladóját a leveleknél biztonságos feladónak jelölni, hogy legközelebb ne kerüljön kiszűrésre a tőlünk érkező e-mail. Bővebb tájékoztatásért ezzel kapcsolatban javasoljuk, hogy keresd fel a levelező szolgáltatód súgó központját.
Elgépelés az e-mailcímben
Sajnos előszokott fordulni főleg mobiltelefonos regisztráció esetén, hogy véletlenül 1-2 karakter mellé megy és máris egy valótlan e-mail cím kerül beregisztrálásra. Rendszerünk nem tudja kiszűrni ezeket a félregépeléseket. Érdemes ilyenkor a regisztrált fiókodban megnézned a "személyes adataim" menüpontban, hogy milyen e-mail címet adtál meg. Elgépelés esetén nyugodtan javíthatod és az "Adatok mentése" gombbal véglegesítheted. Az eredeti visszaigazolást újraküldeni sajnos nem tudjuk, de kérésre szívesen elküldjük a rendelésed tartalmát, illetve tájékoztatunk, a rendelés állapotáról.
Ezzel kapcsolatban kérjük, hogy e-mailt írj, a rendelés számod feltüntetésével, így válaszban minden fontos tájékoztatást meg tudunk adni.
Címünk: info@jateknet.hu
Hozzászólások
0 hozzászólás
A cikkhez nem írhatók újabb hozzászólások.